روژانروژان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماجراهای آبجی، داداشی

فرشته های زندگی ام دوستتان دارم از صمیم قلب و با تمام وجود

پاهات کوش؟ اینه

1390/7/17 16:02
نویسنده : مامانی
196 بازدید
اشتراک گذاری

روژانِ مامان یاد گرفته دستاش کدومن؟ پاهاش کجان؟ چشمش کدومه؟ گوشش کدومه و از همه با مزه تر دندونش کدومه؟

می گم: دندونت کو مامان؟

میگه: دون دون اینهنیشخند

صبح به صبح که از خواب پامیشه یه لبخند لبخند به من میزنه و بعدش میگه: دَ دَ.    میگم: آره مامان دَ دَ.

دوباره لبخند میزنه لبخند و سرش رو میزاره رو متکا و به من نگاه میکنه تا حاضرشممژه.

بعد از حاضرشدن با خوشحالی میره جلوی در میشینه و منتظر من میشهبغل. بغلش میکنم و میآیم بیرون. یه خنده از ته دل میکنهخنده و دوباره میگه. دَ دَ.

توی راه گربه ها و پرنده ها رو نگاه می کنه به هر کدوم که میرسیم میگه: اینه.هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)