روژانروژان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

ماجراهای آبجی، داداشی

فرشته های زندگی ام دوستتان دارم از صمیم قلب و با تمام وجود

لالایی!

1390/8/21 1:43
نویسنده : مامانی
178 بازدید
اشتراک گذاری

مامان عزیزم و بابا جونی دیروز رفتن مشهد. فرشتهما موندیم اینجا تنها.ناراحت

البته دایی و زن دایی پیشمون هستن.قلب

شاید هفته دیگه هم ما بریم. اگه امام رضا بطلبه البته.متفکر

خلاصه بابا جونی دو روزه نیست برای دخملی لالا یی بخونه.افسوس

اما من یه چاره خوب برای این مشکل پیدا کردم. چشمکبابا جونی قبل از اینکه بره وقتی داشت برای روژانی لالایی می خوند صداش رو ضبط کرده بود. منم اونو بلوتوس کردم به گوشی خودم.

حالا هر وقت می خوام دخمل رو بخوابونم گوشی رو روشن می کنم و صدای بابا جی رو پخش می کنم. دخملی هم گوشی رو میگیره دستش و می خوابه.خواب

البته لازم به ذکره که توی این گوشی سیم کارت ننداختم و فقط برای همین عکس گرفتن و موسیقی گوش کردن و دادنش دست روژان استفاده می کنم که برای اونم ضرر نداشته باشه.نیشخند

بابای روژان باور نمی کرد ولی وقتی دید کلی خندید.قهقهه گفت: عادت کرده با صدای بابات دیگه. چه کار میشه کرد؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)