روژانروژان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماجراهای آبجی، داداشی

فرشته های زندگی ام دوستتان دارم از صمیم قلب و با تمام وجود

هوش یا سیاست

1390/7/13 17:46
نویسنده : مامانی
383 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم به این کارش بگم هوش یا سیاست. ولی کاراش خیلی جالبه.

دخملم دیشب یه کار جالب کرد. وقتی داشتم بادمجون پوست می کندم امد سراغم...

مثل همیشه دست آورد تا یه بادمجون برداره که ازش گرفتم. با کمال تعجب رفت عقب چند دقیقه ای با وسیله هاش ور رفت و بعد یه چوب شور آورد و بعد اونو انداخت تو ظرف بادمجون ها.

با تعجب نگاش می کردم که دست آورد تا اونو برداره. کاریش نداشتم تا چوب شورش رو برداره که یه بادمجون برداشت و فرار کرد. گرفتمش و گذاشتمش کنار.

دو دقیقه دیگه دوباره کارش رو تکرار کرد. تازه فهمیدم چه کار میکنه نقشه جدیدشه واسه دست زدن به وسایل من.

حالا نمی دونم این کارش از هوش زیادشه یا از سیاستش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عموروحاني
13 مهر 90 18:11
sسلام .ماشالله . خدا براتون نگه داره
سيد اميرعباس بابا
13 مهر 90 18:14
سلام دوست جونم... خوبي؟؟؟ عيدت مبارك باشه... با قسمت هفتم خاطراتم منتظر حضورت هستم... بهم سر بزن... مواظب خودت باش زمستون اومده سرمانخوري دوست كوچيكت سيد اميرعباس
زهرا
13 مهر 90 18:47
بلا بلا جیگر طلا....من وصبا دوست داریم خاله جونی


مامان رامیلا
13 مهر 90 20:45
عزیزم مطمئن باش که از باهوشیشه ماشاءا... خدانگهش داره براتون .
مامان ملینا
17 مهر 90 17:29
سلام دخترت باهوشه .مواظبش باشید.