روژانروژان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

ماجراهای آبجی، داداشی

فرشته های زندگی ام دوستتان دارم از صمیم قلب و با تمام وجود

اولین یاداشت

1390/7/11 18:42
نویسنده : مامانی
190 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدای من دختر من نازترین دختر دنیاست

دوستت دارم مامان جونم.

خیلی نازی. خیلی قشنگی. امروز دو ماه و دو روز مونده به تولدت. کلی هم چیز یاد گرفتی. میدونی دیروز یاد گرفتی که کلاغه میگه غا غا و ببعی میگه بَ بَ و خروسه میگه قو قو.

دختر گلم از هفته پیش به به و بابا رو هم یاد گرفتی. وزنت عالیه و قدت هم اندازه است.

یه عالمه عکس ناز داری که برات گذاشتم تو فیسبوک. بعدا اگه دوست داشتی برو ببین.

قربونت برم که عاشق دالی بازی هستی. هرشب بابات کلی باهات بازی میکنه. دیشب هم دنبال بازی رو یاد گرفتی.

خودکار های منو با بابات پخش خونه کردی و دو تاش رو گرفتی تو مشت هات بعد هم از دستت بابایی فرار کردی تو بغل من. کلی سه تایی دور خونه دویدیم. خیلی خوش گذشت.

راستی پای مامان عزیزمت هم شکسته. دوهفته پیش کنار دریا شکست اما هفته پیش گچ گرفتنش.

امروز همین قدر بسه. بعدا بازم برات می نویسم. تا وقتی که بتونم برات می نویسم.

الان که دارم اینا رو می نویسم داری با باباحاجی تو اون اتاق بازی می کنی.

عزیزم عشقم زندگی ام هستی ام. دوستت دارم یه دنیا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)