روژانروژان، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

ماجراهای آبجی، داداشی

فرشته های زندگی ام دوستتان دارم از صمیم قلب و با تمام وجود

بستنی

1390/10/17 20:34
نویسنده : مامانی
220 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با روژانی بستنی می خوردیم.خوشمزه

یه گاز من یه لیس روژاننیشخند

یه کم که خوردیم دخمل هوس کرد بستی رو بگیره دستش.شیطان

 اول سعی کرد از دستم بگیردش مشغول تلفن بعد زد زیر گریه گریه کلی هم جیغ کشیدمشغول تلفن بعد هم روش رو کرد اونطرف و دیگه نخوردمشغول تلفن.

چند لحظه بعد برگشت. اون دستم که بسنی رو گرفته بودم روم گرف و آورد طرف دهن من و گفت: ماما.

بعد هم دستم رو کشید سمت خودش دو سه بار این کار رو تکرار کرد. بعد دستم رو از انگشت هام گرفت و همین کار رو تکرار کرد.

منتظر بودم ببینم میخواد چکار کنه.

این بار جوب بستنی رو گرفت و بدون این که بخواد از دستم در بیارتش همون کار رو تکرار کرد. و در آخر سعی کرد دوباره بستنی رو ازم بگیرهمشغول تلفن.

اما این بار موفق شد. واقعیتش دلم نیومد پاداش این همه تلاش و  صبر و فکرش رو بدم.نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
17 دی 90 21:45
وای چه کوچولوی خوشگل و نازی دارین خدا حفظش کنه